Followers

Friday, April 13, 2012

Festive Mersing

  Salam Pagi Jumaat...sementara duk baking ni...celah jap lah conteng kat blog ni...dah lama tak menconteng huhu...ermmm..hari ni dah jumaat....esok Sabtu....anak2 ibu tunggu weekend ni.coz nak tgk fireworks sempena FESTIVE MERSING br2 ni fireworks dlm ilp masa sukan tak sempat tgk......ala...FESTIVA MERSING ni dah byk kan pomot nya dlm tv....festiva ni berlangsung 14th&15th April ni...sempena pecah tanah utk Mersing Laguna

 
inilah yg dirancang2 utk pembangunan 7thn lagi....glamour lah org mersing skrg...hehe....tp kami ni merantau je kat sini...

 ni hasil google...kuar lah gambar signboard br naik ni..hehe..mmg merata2 signboard FESTIVA MERSING ni....siap nanti nasi lemak kopi o pun bersiaran langsung dari sini....
ok lah sampai sini dulu lah...nanti insyaAllah kalo dpt jenjalan sana...kita upload ye gambar2 kat sana...




 

2 comments:

danishfamily said...

best nyer tu..nnt ambik gmbr yer

Liz@ n H@ris said...

bestnye..lame da xjejak mersing