Followers

Thursday, September 15, 2011

~1st Jamuan di Mersing~

Ni citer pasal last week.....x silap last khamis,student2 abah dtg nak beraya umah kami..dr kami duk kg lagi dorang sebok kol nak dtg beraya kat umah.Bila sampai je di Mersing laju lagi dorang kol...terus dorang set nk dtg khamis mlm..kebetulan lak hari tu ibu x sihat..tp nak wat cemaner layanzzz jelah...x kan nk cancel.maka ibu gagah kan jugak bdn ni..buat yg simple2 jerk...ibu wat spagheti,kek&punch koktel jerk..tu pon buat2 keje kejap,pi baring.mmg dah x larat sgt hr tu..

 

 


 ni jelah yg mampu ibu buat....masa student2 dtg ibu terbaring dlm bilik mmg x keluar langsung...dlm 30org lah student yg tp semua lelaki...haha...nanti ibu publish gmbr kami pi raya ramai2 dlm ilp ni lak ye...




2 comments:

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

ok la tu ibu..
dari takde langsung, ghajin sungguh la mu..
ramai plok hok mari, pastu bhgn basuh pinggan, kemas- mengemas sapa yg kena.. heheheh

irma said...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ huhu...sikit2 je tu liey...haha...basuh pinggan semua saper lg...tetap aku lah...huhu