Followers

Saturday, November 26, 2011

~Kasik GEGAR~

  Sebelum terlewat SALAM MAAL HIJRAH..buat semua ...alhamdulillah masih dpt melaluinya..dah kena buka buku baru ni....bukan buka muka buku baru ye ..hehe

Ni citer ptg semalam....asif kasik GEGAR klinik gigi Mersing tau....hehe memula ok je..xder tangisan dan jeritan....tp bila dia meludah kali yg ketiga dia tgk ada darah....ayat dia memula "darah?!....doc pon pujuk ckp tu darah ulat yg ada dlm gigi bukan darah adik....ok lah sket x nangis tp cam berair matanya....tp lps pd tu bila rasa sakit dia terus nangis tp ok lah still x gerak cuma suara je yg OVER hehe...kuar2 dr bilik tu ada sorang makcik tegur coz masa asif meraung tu ada sorang lagi budak meraung kat bilik lain kena cabut gigi..dlm masa yg sama dorang meraung.. tu yg ibu x dengar hehe..budak2 kan...tp 2-2 dah selesai dgn jayanya...alhamdulillah...tp asif another 2w kena pi ngadap lg utk tampal yg permanent...ni temporary je dlu utk baiki akak gigi dlu...dedebar gak ibu takut dah x nak buat je...huhu

Hari ni ibu lak nak kasik GEGAR otak ibu...haha....bukan gegar apa...gegar nak kasik sng terima ilmu....ptg nanti ibu nak pergi timba ilmu.....insyaAllah harap2 berkat ilmu yg diterima tu di awal Muharram ni....amin.



2 comments:

MaMa NuRuL said...

gegar jgn tak gegar...

Liz@ n H@ris said...

keh3...gegar je xpe...