Followers

Friday, November 18, 2011

~Syukur padaNYA~

  Semalam kan result UPSR....family ibu semua nya berdebar2 sama coz anak buah kami salah sorang nk terima result tu...Alhamdulillah....yg sblm ni abg bad sentiasa dpt 5A dlm exam2 disekolah..abg bad dpt jugak kekal kan ke UPSR....syukur padaNYA...

Mmg lama kami menunggu result nya smlm..ibu lak kena bawak asif pi skolah ada hari terbuka..pi ambik semua buku2 kerja asif..sblm pi skul asif...ibu kol mama alang..still lg tak tau berita....cikgu bg tau suh parents berkumpul 10.30pg...jenuh mama alang pick up fon...7org adik bradik semua awal2 dh sebok kol..haha dlm kul 11pg camtu br tau resultnya...mama alang kenalah kol tok&toki&7org adik badik ni...mama alang kol dgn tangisan terharu...maka semua yg rcvd kol pon berjurai gak lah air matanya....huhu...tahniah buat abg bad...mama alang citer abg bad pon menangis sakan coz terharu+terkejut...masa cikgu umum student yg dpt 5A tu...dia lah org pertama cikgu announce...tu yg dia terkejut...dlm tangisan terharu tulah dia naik stage...dah lah cikgu2 semua duk peluk2 abg bad....mama alang pon x sempat nk peluk2 lg..last2 br dpt.....haha...

Smlm anak2 ibu sebok nk kol abg bad nak ucap tahniah....semoga kejayaan abg bad ni jd pendorong pd adik2 ni semua....ermmm....lps ni generasi wani&abg kimi lah pulak utk ambik UPSR..4thn..lg..berdebar gak kan...



2 comments:

Liz@ n H@ris said...

tahniah...terer2 dah budak skg kan..:)

danishfamily said...

tahniah2