Followers

Thursday, September 10, 2009

::09.09.09 Ira genap 1bulan::

Kemarin genap ira ni 1bln...maka kena jarum lah bak kata org sabah..si ira ni byk ragam sket dr kakak&abg dia...mcm wani&asif mmg masa dlm pantang bagus jer..nak2 si asif mmg susah nak dgr dia nangis..huh ira ni suka sgt menangis...cam manja sket..pas2 pandai nk suh dukung2.dukung pulak ada gayanya..x kena gaya dia..nangis lagi..huhu..masa pi cucuk mak ai kuatnya dia nangis...lama lak tu sedu2 nya..mmg manja betul lah anak ibu sorang ni...timbang ira masa 1bln ni sama je masa dia timbang 18hr dlu..4.8kg...& tinggi 55cm..xleh kalahkan abg&kakak dia lah..1bln naik 2kg...hehe


haha makin ketara moncong mulut atsnya kan..haha org cina cakap besar nanti leh jd lawyer..ibu ckp 1patah je,dia jwb 10 patah..hehe


tgk...sket2 nangis...nak bedung pon susah...


hah...tgk inilah gayanya nak suh org angkat...dia angkat kan kepala&badan dia..sampai keras badan2 nk suh org angkat...


orang x angkat....terus uwaaaaaaaaaaaaa..luas bukaan mulutnya tu...



9 comments:

znurul said...

hahaha...luasnya molot teriok..

izanpyus said...

wah...sangat la bam2 ira nie...takpe2,janji sehat n ceria dgn ibu...

strawberi @ mamadira said...

ala..cian nye kena cucuk ye..
nangis pun comel gak...

FaizAmYAirieL said...

anak bongsu kot..tu yg manje lebih ira ni..ehehe..ye ke bongsu nih k ima??

el said...

hehehehe anak bongsu mmg lah manja lebih (bongsu ke) kahhhhhh

erynonelove said...

sekuat hati ira nangis tu..sib baik x dgr smpai rmh cik eryn.

~chekuna~ said...

ala..tembamnya..baby ira ni..
mcm budak 3 bulan..geram tgk..

danishfamily said...

hehe...ira anak manja ni

fazilzura said...

mak aiiiii .. leh tahan jgk anak ko yek .. meraung bagai .. vouge lg gaya nye .. haruuu ler mak nye ..