Followers

Wednesday, September 02, 2009

::TANGGAL 31 OGOS 2009::

xder banyak nak citer....jamu gambar jelah yer...ni smua aktiviti merdeka baru2 ni...lmbt upload...huhu

Program tadika KEMAS ILP...pertandingan mewarna...x sangka wani leh dapat tempat pertama..hehe ibu pon x sangka...sedangkan xder preparation langsung..siap dgn kaler dia pon dia pinjam kaler adiknya coz dia punya byk ilang tinggal baper kerat je..tp sekolah dia sediakan kaler...2bradik ni pegi dgn abah dia jer.pagi2 abah dah siap2 kan 2org ni...sian..ibu x uruskan langsung..masa tengah kaler2 tu pon wani bunyi pada abah dia yg dia sakit perot...maklumlah pose kan...tu yg duk kaler sampai tonggeng2...alhamdulillah rezeki wani kot masa tu...hehe sbb kalo ikutkan ada budak yg lain siap parents yg tlg kalerkan,mesti cantik kan..wani pon terkejut dia leh dpt no1..siap dia tanya abah dia 'bah,kakak menang sebab kakak sorang je pakai baju sekolah ke?' haha sbnrnya hari tu dia sorang je pakai bj skolah sbb aku igtkan majlis formal...asif pon kaler jugak dptlah saguhati coz smua peserta dpt adiah..kalo ikut asif x kelar habis pon...haha








siannya anak sapa lah ni...serabai jer...huhu mentang2 ibu dlm pntg..






kek merdeka a.k.a kek enibeseri kot..haha...letak2 je dlm mixer...x perlu guna tenaga aku byk2...

6 comments:

FaizAmYAirieL said...

congrates wani!! lawo la tu wani mengaler..kemas je..wani ni mengidal ye kak ima? patot la bijak..kekkekee...sedap nampak kek anniversary ko k ima...terliur aku di sini..ngeeee

FaizAmYAirieL said...

congrates wani!! lawo la tu wani mengaler..kemas je..wani ni mengidal ye kak ima? patot la bijak..kekkekee...sedap nampak kek anniversary ko k ima...terliur aku di sini..ngeeee

erynonelove said...

Tahniah wani dpt no 1,sedap tu kek cik ima buat..rajin cik ima dlm pantang leh lg wat kek.

Nur Syafawati said...

rajin nyer irdina kaler2 bendera..heheh..cantik kek ko kak oi

znurul said...

tahniah wani..
emmm..nyum..nyum..cik irma,nanti ajor deh

danishfamily said...

tahniah kat wani...sempat ima buat kek..