Followers

Monday, April 12, 2010

~Bermula story telling...~




hah....tgk kat ats tu....alhamdulillah aku terselamat...kalo tak cedera lagi tgn aku...huhu....ni kisah dah lama....tp baru boleh bercerita...haha....masa weekend yg lepas2 lah...lupa lak biler...hehe tp yg semestinya weekend masa tgn aku sakit lagi....pg ahad tu aku mop lantai...mop tu siap aku perah2 dgn tgn lah...tgh2 mop tu br nampak binatang di ats ni ada dlm mop tu rupanya....memula igt kecik...sbb dia terselit dlm mop tu x nak kluar...nampak kaki2 dia je sikit...panggil lah Hubby so uruskan...hah...ambik ko....besar rupanya...mmg syukur alhamdulillah....aku xder apa2...

3 comments:

erynonelove said...

nasib baik x kena sengat..besar gak tu...

Fiza Nordin said...

pasni suruh che abang tu belikan bekas mop yg sekali dgn pemerah tu.tak payah gune kederat sgt...& lebih mudah juga dgn kerja2 memerah air kat mop...ish3x!!!

znurul said...

yeee appada..bukak2 terus gmbr makhluk tu...eeeeee....lenkali beli mop yg moden tu..takyah main perah dgn tgn ..pakai zasss je tarik ..