Followers

Friday, April 16, 2010

~ira dapat adik???~




haa...ini lah adik ira...hehe bukan ibu buncit lagi....sebenarnya ni baby Nur Insyirah yg tinggal dgn kami.Baby ni baru 2bln...ibu dia baru masuk keje lepas cuti bersalin...Kira hari ni hari ke5 Insyirah tinggal dgn ibu time ibunya keje...haha kan 2org ibu Insyirah...Alhamdulillah Insyirah senang diuruskan....minum susu je tido..pas2 kalo bangun nak main dia main sorang2 pon xper..xyah nak riba2..ibu pon x nak ajar riba2,anak2 ibu pon semua x pernah ajar camtu...mesti ramai terkejut kan coz ibu ni ada ira boleh lagi jaga baby...Alhamdulillah semuanya berjalan lancar..coz sbnrnya anak dara ibu yg debab tu bgn tido pukul 10@11pg..jd sblm dia bgn tu mmg ibu dah selesai uruskan Insyirah.Insyirah pon tido je kira sempat ibu buat2 keje2 umah&masak.Siap boleh jahit manik lagi time dorang tido..coz ira lps dia mandi,dia akan sambung tido semula&abg asif balik dlm 12lebih br dia bgn.Tapi Insyirah duduk dgn ibu hanya sementara aje...tunggu ibu Insyirah selesaikan urusan cari pengasuh dulu...
Sebenarnya ibu Insyirah ni mmg ibu dah anggap cam adik sendiri dah...ibu Insyirah ni adik kepada best friend ibu...&ibu Insyirah ni cikgu...jadi pukul 2.30ptg Insyirah dah balik...x lama kan dgn ibu..wani&asif pon suka main dgn Insyirah..nak2 si asif...sblm gi skolah...siap bye2 baby Insyirah..nak salam lah...nak kiss lah....
Oklah nanti nk snap gambar ira & Insyirah berdua...haha cam giant ira kalo duk sebelah Insyirah...bak kata asif "MACAM RAKTHATHA LAH" hehe

6 comments:

znurul said...

yay..ira dpt adik girl..ira mtk adik boy pulak eh ...

izanpyus said...

Wah Irma..sungguh cargas!~

Bley jaga dua orang baby... Caiyok2.

Take care!~~

el said...

terkujat aku kak..ko ni wat aku gelabah tenuk je tau..ish2

erynonelove said...

oo..anak kak yong adik kak farah eh..ingatkan betul2 punya ira mau dapat adik lagik hehe..

danishfamily said...

larat gok ima yer jg 2 bby lg...

ZIG said...

awat mu x amik gamabar dia 2 org..hik2 boleh tgk la..beza nya