Followers

Tuesday, August 09, 2011

~Genak ke angka 2~


Alhamdulillah....hari genap anak ibu berumur 2tahun...semoga sentiasa dibawah lindunganNYA dan mejdai anak solehah......amin...
Semalam bila kami wish pd ira...bukan main suka sgt anak dara ni....ketawa gedik je...nak2 biler org nyanyi kan lagu besday...siap dgn dia skali nyanyi....maybe dia pon x paham apa2 kan...

Kesian ira....hari ni ibu xder buat apa2 pun utk celebrate besday ira...coz bln pose ibu rs penat sgt2 tau...entha lah naper thn ni...maybe sbb ira nakal sgt kot haha....jadi insyaAllah nanti balik KMN lah br celebrate br lah ramai org kan...&ira pon ramai cousin yg kongsi besday on August...maka kita postpon ke raya lah yer....

ni lah anak dara ibu yg dah masuk ke angka 2..yg still pakai diaper,isap susu cap gantung&sentiasa bahasakan diri dia baby....huhu






4 comments:

cik dah faridah said...

hepi besday ira..besar dah...

MaMa NuRuL said...

comei ngat budak tu pakai tudung..hehe..(ibu napok bena letih poso, spelling error sana sini sinun)

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

epi besday Ira cumeiii.. =)
semoga membesar sbg anak yg solehah..
ibu kena wat kek la ke ira..

danishfamily said...

letih poso ko ira nok bulih adik kot..hihi