Followers

Friday, August 12, 2011

~Memborong di Kelantan~


Nilah yg ibu duk memborong di Kelantan balik baru2 ni...

 apa ni?
 apalagi ..tentulah bekal utk bulan pose...serunding daging&ikan..

nilah barang ibu
ni serbuk koko harga di Mersing

 ni harga di Kelantan....

tp tadi ibu pi kedai kek kat mersing...eh.eh...tau lak dia wat promosi sempena raya...byk brg dia rendah kan harga...boleh lak turun kan hrga time raya ni..dkt2 pose hr tu ibu duk bodek2 suh kurang harga kalo nk beli byk..dia cakap x boleh..kalo tak mmg asyik melambung je harganya...
tgk2 serbuk koko yg 1kg dia jual lebih murah lah pulak dr kelantan...RM20 je...haha...tp time ni jelah lps raya naik yg asal...kat Kelantan tu bukan hrga promo lagi..mmg harga biasa kat c2...kalo promo genti murah lg kan..
 

4 comments:

el said...

amboi kak..semangat tul nak wat sekut raya..bak mai 2 3 balang eh..el thn ni x buat kueh raya..en. asben dah order kt kwn2 dia hehehe...ngan ada budak tecik ni ssh la kak

~izan~ said...

irma bisnes kuih raya ke tahun ni? nnt jemputlah dtg kuantan kalau sudi.. =)

danishfamily said...

sedak nyer kerepok siro..nyum2

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

Salam Aidilfitri
mohon maaf andai terkasar bahasa dan keterlanjuran kata

drpda tinie sekeluarga