Followers

Monday, August 31, 2009

::My 7th anniversary::


Alhamdulillah ..hari ni genap aku berkahwin dgn insan bernama WAN HASYIDAN WAN HUSSEIN...dan syukur juga aku sudah di kurniakan 2org puteri&1org putera yang menceriakan lagi kehidupan kami......pejam celik...pejam celik...kejap je yer...thn depan pon anak aku dah masuk sekolah rendah...InsyaAllah kami akan kekal bahagia hingga akhir hayat..
dan yang paling klakar nya dah masuk 7thn kawin ni baru aku akui huB aku ada lesung pipit...wakaka padahal dah kenal 10thn ..selama ni dia bg tau aku x cayer....haha bila dah masuk 3org anak ni...tgk2 3org anak ada lesung pipit hehe betul lah tu ikut abahnya....wakaka...


setelah kelahiran ira baru aku akui semua ikut abah punya lesung pipit...hihi

8 comments:

FaizAmYAirieL said...

lerr ko kak ima..parahh dah 10 thn kenal x pasan ade lesung pipitt..kahhhhh...i likee lesung pipitt...tp xdek keturunan lak...huhuhh

MUMMY ILA said...

comelnye ira senyum..sweet sgt. sebijik tol muka kak wani dia. hehe.. x sabo nak jumpa ira.

joegrimjow said...

comey sangat lesung pipit tuuu

znurul said...

aii.. ni x aci ni..tajuk 7th anniersary..tapi gambonya,ira sorang jer..jealous kakak&abang kang..dorang pun ada lesung pipit gok..

fazilzura said...

tahniah ..
ko 7thn dh 3 org .. haku 6thn baru sorg

[I][T][A] said...

Hi.. salam kenal... Cutenyer baby... Ada lesung pipit plak tu...

[I][T][A] said...

salam... cutenyer baby.. ada lesung pipit lagi..

izanpyus said...

selamat ulangtahun perkahwinan.semoga kekal ke akhir hayat dan berbahagia selalu... :D