Followers

Thursday, June 17, 2010

~Alhamdulillah~

Baru balik bercuti ni biasa lah kan macam2 keje kena buat...baru ni masa sampai sandakan tengok2 asif punyamata cam merah2....ai..dah risau dah takut sakit mata....biasalah kalau sakit mata ni kejap je leh jangkit2.Jadi ibu cepat2 lah titik susu ibu ni.Memang banyak kali lah titik nya.Malam2 tido pon titik lagi.Nangis gak asif dia cakap pedih lah,geli lah...ek eleh,geli konon dulu dia isap susu ibu sampai 2tahun lebih.Siap dia tanya naper ibu,abah,kakak,adik x letak jugak susu tu....huhu.Alhamdulillah betapa mujarab nya susu ibu kan hari ni mata asif dah baik sepenuh nya.
Wani pon hari ni pi klinik gigi cek gigi&gusi.dah banyak hari dia sakit gigi,pas2 dkt gusi yg gigi sakit tu bengkak siap ada mata cam ada nanah lagi.Ibu risau gak.Hari tu di KK siap pi klinik dah,doc cakap maybe infection dari dia tergigit pipi kot.Mmg si wani ni keje nya gigit pipi je kalo boring2..kira hobi dia lah...lepas tu surut jap.Balik smjg bengkak lagi.Td pi klinik gigi alhamdulillah doc cakap xder apa2 cuma petanda yg gigi geraham dia tu mati ke aper ntah.Jadi doc kasik ubat utk ilang kan bengkak tu,gigi tu kalo boleh doc tak nak usik coz wani baru umur 7thn.Kiranya geraham tu kena simpan sehingga 10thn,baru boleh cabut.Jadi kalo lepas ni masih sakit lagi terpaksa lah cabut jugak geraham tu.Alhamdulillah mlm ni nampak ok sket wani,xder dah nangis2 lepas makan.Oklah itu jer lah citer hari ni.Sambung ceriter esok lak yer...

1 comment:

znurul said...

cerita kesakitan ye semua...hehe.