Followers

Monday, June 28, 2010

~Kaya @ Miskin~

Ni sesajer lah nak citer kisah anak bujang ibu.Memang si asif ni kadang lawak spontan tol.Asyik kena gelakkan je.Ni kisah semalam lah,masa tu ibu kuar dgn wani pi umah tailor.Ira&asif tinggal dgn abah.Abah citer lah dgn ibu kisah ni
Asif : Abah,bila kita nak kaya
Abah : Kita dah tak kaya dah
Asif : Kita ni kaya ke miskin?
Abah : Kita ni miskin
Asif : Hah....miskin?!
(asif cam termenung jah kejaP + cam memikir kan sesuatu)pas2 dia tanya lagi
Asif : Tapi kalo miskin,pakai baju koyak-koyak..
(Nak dijadikan citer kebetulan lah pulak abah pakai baju yg org laki suka pakai tu kain licin tu ada koyak2)
Abah : hah....ni baju abah koyak2 ni...
Asif : (asif pun dgn nada tekejut&cam redha je lah) A'ah lah kita miskin...

hahaha..selalu asif ni kalo tanya bab kaya miskin ni sebenarnya dia nk mintak abah beli kan something lah tu..itu pasal abah dia awal2 jawab miskin..xleh lah dia nak mengayat abah...hehe
rugi lak x snap roper baju tu koyak...mmg ibu tgk baju tu pon dah gelak...

2 comments:

znurul said...

kahkahkahhhh....lawak le asif ni..mmg dpt bayang dah cara dia "redha" tu..

Liz@ n H@ris said...

die nak mengepow xpat ke...hahaaaa...hasif2...jarum xcukup tajam kot...