Followers

Saturday, May 23, 2009

:: AWARD & TAG dari ALYN ::



AWARD DARI ALYN

Nyatakan 5 fakta menarik tentang pemberi award nie

1] kenal dari karpet mak2 ayam...ahah
2] baru jer aku bersua muka dengannya

3] mak ai...org nya tinggi gilos....cam galah jer dgn aku..huhu

4] Seri pengantin baru still ada lagi tau pada raut wajah nya itewww...

5] putih melepak...tu yg x tahan tuuuuu...


Setiap blogger mestilah menyatakan 10 fakta atau hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award yg seterusnya
1] Suka baca magazine PA&MA
2] Sekali ngadap tenet...x henggat

3] suka bangat pi bercuti...wakaka

4] Aku ni kekadang cerewet yg amat

5] Sekarang ni aku x sabor2 rasa nak banak....
6] Aku ni susah nk marah org...tp kalo aku marah...mmg marah betol2

7] Suka sangat borak2 dgn laki aku....wat2 gossip..hehe

8] Sekarang peknen...minat bangat baking2...
9] Selalu tertanya2 dlm paler otak ni....lps ni ke mana lak destinasi kami anak banak..huhu

10] haha....last skali...dpt aku katakan yg kali ni aku peknen berat melambung2 naik ko.....huhu


Anda perlu memilih 10 penerima award seterusnye dan describe ttg mereka :
1] Nurul - Kasik koje sket dkt org dlm pantang...haha
2]
Fyda - Kawan aku yg dkt je jarak nyer...depan umah aku jer
3]
Eryn - Kawan aku kat sandakan ni...new blogger tau..
4]
Izan - Aku baru jer kenal...wife pada senior aku
5]
Liza - Kawan aku kat sdkn ni gaklah...new blogger gak..
6]
Mc Na - Kawan aku masa blajar
7]
Mok Long - Kawan aku masa blajar
8] Leily - Kawan aku masa blajar
9]
Mek comey - haha...aku dh tau nk kasik saper tag ni...huhu semua dh jwb tag ni aku rs nak2 mak2 ayam karpet
10] Awang goneng - Hua...hua....aku pon x tau saper...wakaka

No comments: