Followers

Thursday, May 07, 2009

:: ENTRY ROJAK....HUHU::

Rasanya dah lama aku x update blog aku ni....lepas buat makan2 hari tu....mood malas makin menjadi2..maklumlah kepala dah ingat kg..huhu...ni aku letak lah jgk kbetulan ada dlm hp ni...
Mula2nya kisah asif nilah....mentang dah masuk 3thn ni asyik sebok jer nk gi skolah..
bgn pagi2 ngamuk2 nk ikut kakak dia pegi skolah...kbetulan satu pagi ni aku bekpes dgn donut.kasik lah dia makan.mmg aku x tgk pon dia makan aku sebok duk dapor..pas2 ader lah tinggal donut 1 lagi.aku tya lah dgn dia nak donut lagi tak?dgn selambernyer..dia jawab.."xper lah.bu makan lah.adik dah ada donut adik.adik simpan dlm beg tu nak bawak pegi skolah".aku ni cam terkezut jgk,tgk pada dia tunjuk tu pada beg ben10 dia yg penuh mainan dlm tu.confuse gak aku..tya skali lagi...still dpt jwpn yg sama.aku pon ambik lah bukak beg ben10 nya tu..hah tgk betul...dia letak donut dia yg x hbs tu dlm beg.pandai pulak dia letak dlm plastic.kalo tak mest manis satu beg tabur gula....tp mak aiiiii...besar giler plastiknya...huhu..gelak besar aku nengok asif ni...dia tgk aku gelak...sempat lagi dia ni ckp " adik kan dah masuk 3yrs old..adik kena skolah..kenalah bawak bekal " huhu...asif.....asif....


beg skolah asif yg penuh dgn toys


tgklah...donut yg dah gigit sekerat.ada hati nk bungkus2


tengoklah betapa besarnya plastik utk bungkus donut

ni pulak aktiviti aku baru2 ni masa umah aku asyik blackout je...manik2 yg masa aku pegi kursus hari tu banyak lebih..jd aku habis kan dgn touch up bj kurung wani dgn design manik beriring double layer kot..lupa lak..hehe...tp manik cukup utk dkt lengan jer..kat leher dah x cukup..hehe...nk touch up bj lain tp warna manik yg aku nak xder pulak...malas lagi nk order@beli coz ni kepala tgh sebok nk balik kg...haha


5 comments:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

wah..pandai jahit manik..best

nasz said...

asif dah besar, nak dpt adik dah, tu pasal nak p skolah!

Ciklinn said...

heheheeh macam2 yerk dia nak isi kat dalam tu........

aku pun giler jahit manik ni... skrg dah malas..habisss berabukk dah manik2 aku.. huhuhuhuhu

nnati dah sampai sini bgtau yer

FaizAmY said...

kahh asif..bersungguh tu die nak pegi skolah k ima..ko hanto je laa...siap imagine nak bawak donut gi skolah lagik..nasib die simpan dlm plastik baru letak dlm beg kalau x besemut beg..ehehe

saveme_zero said...

sudah tunjuk bakat yer..hehehe. bgs2...moga maju kedpn