Followers

Saturday, May 30, 2009

::AKU KAN KAKAK DAN ABANG::

ADA KATIL DAH

Last week aku&huB aku pi kedai perabut nak cari katil budak 2org ni....ikut kan hati nk beli yg single tp ader yg sorong lagi satu kat bawah coz nk jimat space bilik kecik jer...tp tgk2 mahal dari katil queen biasa tu lagi...pusing2 tgk katil double decker ader yg murah..kalo ikut hati aku takut yg 2tingkat ni...dah mcm2 kes aku dgr...pas2 tertengok ader yg double decker leh cerai kan jadi single2..mintak2 kurang dapat harga murah...terus ambik...
Malam tu bermula episod 2org ni tido jauh...kalo tak asyik berkepit celah ketiak je..tapi still 1 bilik lah...cuma masing2 tido ats katil masing2....abah dgn ibu jer tido bawah ats tilam je...haha..bahaya pakai katil nti ada baby lagilah...dah x nak ulang kes wani masa kecik jatuh katil..maka dah baper tahun dah kami x kenal katil...wakaka..
ni kira nak latih budak2 ni kan nak jadi KAKAK&ABANG coz nanti ada baby x kan lah nak tido sekali lagi...alhamdulillah ok jer budak2 ni tido dgn katil masing2..tp syaratnya kami kena tido berpaling kat dorang..si asif lak abah dia kena hulur kan tgn celah katil tu pelok dia...xper lah asal nk tido skali sudah...kebetulan pulak 2org ni br je dapat comforter baru...si asif dpt ben10..kakak je nak snow white tp xder..ambik yg kartun2 biasa jer warna pink+purple...tp dorang ni tido aircond pon still x pakai comforter tu...hehe
layanzzz....gaya dorang tido malam pertamanya dgn katil baru(snap dlm golap dgn hp je ni)...hehe lepas ni transfer tido bilik lain pulak yer kakak&abang...



abah kena hulur tangan


mata dah pejam tapi tangan still kuat pegang tangan abah..huhu


boleh dah dorang bergerak bebas


langsung x selimut...comforter buat perhiasan jer bawah kaki..huhu

7 comments:

el said...

anak aku kan kak irma si danish tu..dulu xde adek...bila tido ngan aku sure pgg rmbot aku...cam asif la..dah tido pun still kuat danish pgg rmbot aku...skrg ni nak pgg adek plak...pgg tgn adek bru leh tido...mcm2

yg lucunye kan...tgh aku tepok2 si adek tido..abg plak nak tepok gak..ha tepok la aku dua2 badik ni kiri kanan...berdekah3

znurul said...

uiiii pecoh rahsia ben10..nok tido kena pegang tangan abah!

Fiza Nordin said...

hah, bagus!kene ajo dorang tido sendiri.sampai biler nak tido sekali?gangguan jek biler2 abah nak wat eksesais tgh2 malam wakaka!!!

alhamdulillah...anak2 aku mmg dah diajar tidur berasing.Boy dari usia 6 tahun sementara baby dari usia 4 tahun.skrg dia orang sibuk dok tanye,mierza biler pulak nak diasingkan.dengki...heheheeee

ღ Marisa Mardhia Online Shop ღ said...

statement k.za mbuatkan daku tguling2 gelak k.ir! kahkahkah...

fazilzura said...

siap kuor tgn tuh ..
sib baik .jgn kuor bdn sekali udah lerrrr

nasz said...

inshe pon dah tido kat tilam sendiri. tp time manja dia dtg, dia nak tido celah ketiak mama gak!

eryn said...

erisya pun penah terjadi peristiwa jatuh katil tu..x boleh ku ingat sian...