Followers

Saturday, March 06, 2010

~huhu...dengar&tengok jelah....~


Baru2 ni kakak aku yang duk di Subang ada kol...

"Ma,Fella Design dekat umah bani ni ada buat warehouse sale"...

"huhu".....inilah yg mampu aku jawab...

sesajer kan kakak aku ni...buat cam aku ni leh angkut dgn van je dtg sini....mmg bikin panas tol....
jeles...jeles...

kakak aku cakap masa warehouse sale ni lah org selalu rebut mmg murah sesangat,nak2 mmg berkualiti kan..jd berbaloi2....
tp apakan daya....aku di perantauan....ahaks...tp kalo aku ada kat sana pon time murah2 giler2 je kot aku mampu beli...kahhhh....
Memang minat sgt sofa2 dari Fella Design ni...kalo di bandingkan dgn perabot jati kat sini...tp sekadar minat jelah....nak miliki....ermmmm....paham2 jelah yer...

Tetapiiii.....masa duk jalan2 umah babyibu tetiba tgk entry pasal sale ni gak...uwwwaaaa...
memang murah2lah...berbaloi kalo milikinya coz aku tgk kakak aku punya sofa bertahun2...tp still ok lagi....siap leh tukar2 kan fabrik dia...
xper lah aku cuci mata je...layanzzzzz je lah....

No comments: