Followers

Thursday, March 25, 2010

~Tolong.....ia makin besar..~


Semalam aku x dapt tido nyenyak...cam tido2 ayam jer...asyik tgk jam je x sabar tgu pagi...mau tak nya...jari ni berdenyut2 bisa yg amat.... denyutan sakit tu cam sama dgn denyutan jantung jer....huhu...
rupanya makin besar tau....yg nanah tu makn besar,& jari aku pon makin bengkak...dah sampai ke lengan sakit coz urat2 pon bengkak kot...asyik keras je tgn ni...xleh gerak...
Tadi dah pergi klinik....xder aper yg serius lah....doc cakap maybe melecur lah..mmg ada kemungkinan akan jd camni...jd td doc pecahkan yg nanah tu pas2 sapu krim antibiotik..tp nanah sikit je kluar coz doc cakap...nanah dah mengeras dah kat dlm tu...ambik masa lah sikit...alhamdulillah lps mkn ubat doc kasik dah oklah kira jari dah boleh gerak2 kan sikit dah....cuma bengkak lah lom surut2 lagi....tp bisa2&dnyut2 dah xder.....doc cakap insyaAllah dlm 2@3hari boleh baiklah...
x sabar dah ni nak settle keje2 umah byk tangguh ni & nak sambung jahit manik....nanti lama lak customer tunggu....huhu


8 comments:

saveme_zero said...

jari ko kenapa ma??

Fiza Nordin said...

ape mulenye tu irma?ish...takut plak tengoknya...ade kene gigit binatang ke?manelah tau tak sedo mase tido ke...

dah p klinik tu oklah...tp klu stil gak lepas 2/3 hari terus p spital la...takut gak melarat...

ape2 pun moga cepat sembuh ye...

nasz said...

HUHUH, AKU TGK PON DAH RASA SAKIT NYE KAK IMA...

erynonelove said...

besar tu bengkaknya..huhu..gerunya tengok.

danishfamily said...

ala ima...su bukan nak tergesa2...tgu sihat pun tak per...

eLYies said...

awat tangan tu kak ima..bernanah ke???

moklong said...

aslnya nape irma...tcucuk something ke...biasa klu kena tulang ikan pun jd camni gaks...hrp2 cepat sembuh yerk...

irma said...

entah kekawan...agknya jari aku kena minyak @kuali panas kot aku x sedar....hehe alhamdulillah ni dah semakin surut...