Followers

Friday, March 05, 2010

~yeay......dah sampai...~

 
yeay...dah sampai ....tu barang nya dah sampai...abg poslaju antar td dgn van...kahhhh ..jauh tau brg ni nk dtg sini....siap kena seberang laut...haha...tq yer k.fiza....

  

nilah isi dalam nya...hari tu masa buka blog k.fiza tertengok choc chip muffin....terus teruja tau..coz masa tu tgh pose...terus je order dgn k.fiza....entah naper rs nak order...selalunya rs nak buat...kahhh....
pas2 kebetulan lak nmpk cheesetart nak order buat kakak aku ..kbetulan nak buat 1st birthday untuk anak buah kita org..parents aku semua turun KL....dorang kumpol kat sana...dah order aku pon nk rasa gak...selalu rasa air tangan sendiri hehe....jadi aku bahagi2 kan lah aku sikit kahhh....walaupun dah tau dah sampai mesti xder roper...tp k.fiza ckp insyaAllah dia akan cuba packing elok2...
ok gaklah sampai tu xder lah hancus berderai..leh makan lagi...alhamdulillah...
tq k.fiza...

No comments: