Followers

Tuesday, October 19, 2010

~Laa...cuti rupernya...~

Hari ni cam biasa pepagi siapkan asif ke sekolah.Liatnya pon cam biasa lah...semuanya kena dukung.Semalam asif ada bg tau yg pg ni dia main sukan,cikgu suh pakai bj sukan&bawak air je beg x payah..katanya 100sukan dia main..ibu ye ye kan ajelah.kalo ikut jadual biasa pon mmg hari ni pakai bj sukan..
Tengah ibu duk kemas2 umah,dengar abah balik.Tengok2 asif pon ada kat dlm tido sambil ternganga lg tu.Sambil2 ibu bukak gate tgk2 abah duk bongkar beg skolah asif.Hah ...rupanya asif cuti dr hr ni sampai jumaat.Sabtu ni baru sukan.Cikgu dah bg surat tp dia x bg tau ibu pon.Nampak sgt ibu x cek beg skolah anak kan..haha.Sebenarnya beg skolah mmg sentiasa kosong.Beg yg kosong tu lah dia angkut pegi balik skolah jd beg skolah dia tu mmg x baawak kuar dari kete..hehe hr jumaat br wat kuar..bagus kan camni...ngeh2..
Abah cerita masa kat depan skolah abah bg tau asif yg hari ni x sekolah.asif jawab "Hah tulah...patut asif ngantuk sangat hari ni"...terus sambung tido dlm kete.Ni kat umah xder pon dia tido balik...kacau adik adalah..huhu

1 comment:

Lyana said...

alahai asif ni..lawak r...