Followers

Thursday, March 19, 2009

ANAK-ANAK AKU WAT HAL





:.:TRAGEDI:.:

nilah kejadian semalam...anak2 aku wat hal masa main basikal kat luar...
kakak dia lah punya akal ajak adik dia panjat kerusi tengok umah org sebelah....konon nk tgk dog...adik nya walau panjat kerusi,still x nmpk lagi umah org sebelah....jd dia dukung lah adik dia...apalagi jatuh lah...coz kakak nya bukannya larat nk angkat adik dia....jadi berlakulah tragedi berdarah...dia 2org jatuh dr kerusi...adiknya tersengguk dgn tembok tu...pas2 jatuh lak dr kerusi tu..pecah bibir adiknya....aku keluar tgk darah mengalir sampai dagu...jantung aku x tau nk ckp lah laju nya...apalagi...teruklah wani tu aku keje kan...sbb mmg aku dah pernah larang dia panjat tembok tu dgn kerusi....ptg kemarin dia wat hal lagi...dah lah ayahnya x der..kalo pecah kepala...x tau lah camner aku nk handle...huhu..mujur ada perkataan nasib baik...pas2 si asif ni pulak buat sentimental dia lak....menangis sambil meraung2 panggil nama abah dia....adussss...aku pun jd naik sebak...huhu..dia x kasik aku tgk bibir dia tu...sikit2 panggil abah...siap suh aku kol abah dia...aku ni kol lah...apalagi dgr suara abah dia makin lah kuat meraung nya tu kesedihan+sebak bila dh dgr suara abah tu...huhu...asif...asif....ada jer nk wat hal kalo abah xder...



2 comments:

♥ Eda ♥ said...

adussss ngerinya tgk byk darah tu... siannyer asif :(

IRMALIAH MOHD RAMLI said...

dah lah bibir hero aku ni seksi...makin seksi jadinya....wakakak