Followers

Saturday, March 21, 2009

~VISIT BABY~

:: BABY KAWAN KU JUE ::

D.O.B. : 21.03.2009
P.O.B. : HOSP. DUCHESS OF KENT,SANDAKAN@5.26AM
SEX : BOY@3.35KG
(nama belum tau lagi...hehe)
hai....welcome the world!!....tgk siap bukak mata lagi

wani&asif duk geram tgk kaki baby kecik....

tengok tu...dia duk usik....dowang ckp comey.. kaki baby kecik...geli baby tu,sampai terangkat2 kaki....hehe

tengok ni...ibu ajak balik...dia duk main lagi kaki baby tu....

dah selamat dah kawan aku banak for her 2nd baby...alhamdulillah...yang 1st pon hero...farid namanya..lps ni mama pon join dorang bergusti yer...hehe..kira kawan aku ni banak awal 1mgu lah dari due...x sempat mak dia nk dtg jaga...tp x per ju..x lama dah mak ju nk sampai dlm 4hr je lagi...tahun ni keje aku tgk baby jerlah...wakaka..mmg ramai kawan2 aku banak tahun ni...termasuklah aku...hehe...jadi wahai anak2 ku..sabar2lah ye...nti tiba masa korang pulak yer pegang baby sendiri....insyaAllah...tgk baby org dowang dah naik geram,nanti baby sendiri aku x taulah camner...huhuhu...




2 comments:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

ello
salam kenal..
hehehe

elly @ suely said...

cumelnye bb... mt dia sepet la...