Followers

Tuesday, March 24, 2009

~PUZZLE~

** ASIF & PUZZLE **

suh abah tengok dia buat

macam2 gaya asif ni buat puzzle

yea....dah siap....pandai anak abah....

inilah puzzle yg asif khusyuk buat..(alamak nmpk perot ibu sket..hehe)

Petang semalam abah pi kedai runcit kat taman ni nk beli roti,pas2 ternampak lah puzzle..anak2 kita org ni memang minat susun2 puzzle ni..wani start dari umur 2thn minat dgn puzzle2 ni..tgk2 asif pon minat jugak...alhamdulillah dorang nurun ibu..hehe..yerlah kan..dah nama nya anak...abah pon belilah dua puzzle...utk wani&asif...si wani nya belilah yg powerpuff girl..yg si adiknya abah beli yg ada gambar robot2...nampak hero sketkan..tp yg adik punya besor sket&puzzle nya kecik2..tgk2 asif x minat yg dia punya...minat yg kakak dia punya gak...
dlu asif slalu buat puzzle yg kecik je...yg ada dlm 4,812,16 keping cam2 jerk....ni dah ada improvement..dia dah leh buat yg besar...tp yg x syioknya...masa dia tgh buat..sibuk panggil ibu@abah suh tgk dia buat...malam ni abah jd mangsa...hehe
ibu sukalah dia ada minat camni....kalo dia nakal2 kasik puzzle..genti dia duk diam...dah x hirau kan org...boleh lah elak dia dari gaduh dgn kakak...kalo org usik dia mesti dia jawab "ngan cau dik,dik nyak je ni" (jangan kacau adik,adik banyak keje ni)


1 comment:

love-ibu said...

wow...pandai asif yer..suruh mama beli byk2 lagi yer..hehehhe