Followers

Monday, April 13, 2009

~ALKISAH~

++ KISAH WANI ++

Hari khamis lepas masa kami on the way ke KK laki aku dpt kol dr kedai spek...bg tau yg spek wani dah siap....jd kami bg tau tgu hari isnin lah kami pi ambik...wani dgrlah masa org tu kol...mula dah sibuk2 tya pasal spek dia...x sabar2 nak pakai...
hari isnin malam kami pegi ambik...kbetulan malam tu wani x berapa sihat baru nk kena demam&selsema...memang malam tu terus kami suh dia pakai spek tu...sampai umah dia ngadu x nak pakai coz pening2 kepala&mata dia pon asyik berair...tp mata berair tu cmapur bdn dia tgh panas nak demam...aku dh bg tau dia awal2 mmg dia akan pening..aku x kasik dia buang...mana tak pening mmg tinggi power spek nya...yg rabun jauh tu dlm 200++ pas2 yg silau tu byk 5oo++ setiap belah mata kanan&kiri...mmg keturunan aku sbnrnya mata rabun sejak kecik...kira ni smua cucu2 pompuan parents aku pakai spek dr umur 5thn...


wani dah bermata 4


medal yg hari sukan hari tu wani baru dapat





2 comments:

el said...

wani npk cerdik pki spek tu...

Mizz_Ila said...

kenapa pilih design spek tu.. ?
kasi wani selalu tgk warna hijau. pokok2 ke..bilik dia..apa pun barang warna hijo. sbb aku dulu pun rabun since kecik tp aku guna petua ni. Alhamdulillah dah beso x la rabun sgt. leh la tinggalkan spek