Followers

Monday, April 20, 2009

TAG ~ my picture profile~

++ TAG DARI ILA++


1) Letakkan gambaq profile anda



nilah gambar profile aku....CUN KER? WAKAKAKA

2) Terangkan maksud gambaq itu.

xder aper2 maksud pon....tiada kena mengena dgn saper2 pon..br je aku tukar gambar profile aku ni...masa ni aku bergambar di Pine Resort Kundasang baru2 ni aku pi bercuti...

3) Kenapa pilih gambaq tu

aku pilih gambar ni sbb ni gambar aku yg rela hati suh laki aku ambik....& gambar ni ader gak aku senyum sket...tp tu pon lom pandai lagi...wakakaka...ni jer aku rasa gambar yg aku gedik...sajer nk ambik kat pokok...hahaha

OK ILA.....AKU DAH JAWAB TAG KO...HUAHUAHUA......TULAH GAMBAR AKU NK GEDIK TP X JADIK GEDIK...CPT SGT LAKI AKU SNAP...HUHU

3 comments:

MUMMY ILA said...

terima kasih kerana menyiapkan keje sekolah ye

~~ciklinn~~ said...

sgt comelll okey kau posing cenggitu

Nur Syafawati said...

weh...licin nye muke ko kak irma!!!gebu je...jelesssssssssssssssssssssss