Followers

Tuesday, November 03, 2009

~ermmm..kidal gak ker~

ermm...skrg ira dah banyak pusing2&kadang2 dah boleh meniarap tp mulut nya bising lah..yg pastinya mmg sentiasa belah kiri..belah kanan boleh mengiring je..meniarap xlepas..atau ira pon ikut abah nya kidal cam wani gak...ermmm ibu tunggu yer..nanti ira dah besar ira bg tau..haha


ni memula dia mengiring...cam biasa mmg tgn sentiasa di mulut..1penumbuk tu tau sekali masuk....



gigih ni usaha nak meniarap lak...


mengamok gak..bising mulut2 nak meniarap tu..maklumlah..muatan lebih..hehe


ok dah berjaya....tapi tgn tersekat..yg ni mmg kena tolong coz lesen L lagi...hehe


ha...sampai tertonggeng2 nak kuar kan tgn tu..hehe


tgk tu kesan nya...nak meniarap punya pasal....siap ada tompokan air liur


hah..ni iklan jap..mabuk duyan..ni duyan dari ranau..3biji rm40..tgk dlm nya isi besar2 tau..
muak nak habiskan 1ulas...huhu





ambik ko...besar tgn aku lagi...wani pon antu duyan tu..hehe

6 comments:

ai said...

Gigih dak kecik tu nk nerap! ekekekeke...umang ai! besar gabak doyan tu. Makan seketol pon dah puas ni!

FaizAmYAirieL said...

mak oii..besonye doyan tuu...x penah aku tgk sebeso itu..kalah kucing tido..tu bkn kucing tido tu..gajah tido tu..kahhh...

ira dah meniarap erk..kidal gak? 1 acuanla tu..ehheeeehe

ctm-cak'on said...

sama la mcm akasyah kak, kadang2 tu sy masukkn lg dlm mulut die penumbuk die tu, ngeh3x...

bile tgk ira mcm ni, baru le taw pkembagn akasyah upenya, tu yg sama mcm ira...

Precious said...

Sodap nya duyan. Eh, kata org, org kidal ni pandai ... hmmmm!

danishfamily said...

laju gak ira nak meniarap doh...

::Leily | Ummi Alya Husna:: said...

ima.. x pe kidal pon...
ramai yg ckp org kidal ni kretip orgnyer..
wes, de reunion lg raye aji ni..
kak tie organize!