Followers

Sunday, November 15, 2009

~My weekend~

petang ni aku sesajer buat cupcake.....tp mlm baru siap coz ptg tu lepas adunan dah siap gatal lakibu ni nak ikut abah pi jenjalan....jadi tinggal lah dlu.balik baru bakar...hehe tp buat yg simple2 jecoz dah mlm kan malas nak deco...







ni pulak gambar2 2org ni hari ni di siang hari ..main je kejenya..


sempat bagi pose memasing


khusyuk ngadap games


lompat lak..


dan lagi...

ni iklan jap gambar2 si kecik ni duk ketawa&senyum untuk tatapan makcik2&pakcik nya kat smjg..ampun yer mama alang,moksu&amide coz jd tua haha...kalo nk snap gambar anak dara ni kena nyorok2, kalo ambik depan2 genti dia buat muka blur....









ni pulak iklan jahitan manik ku yg baru siap baru2 ni...










5 comments:

Anonymous said...

comelll ira!!;)

znurul said...

sedapnya cup cake tu cik irma...olohhh sgguh teh ira gelak..hehe...byk ye xtvt org sana weekend..

Tinie a.k.a Ibu Fatin said...

bestnya pandai buat cupcake

Liya said...

haaa tengok org ade baby pun buleh je blajo manik2 ni...dokkan kak nurul dok leh kot...Blajo...jgn dok blajo...

danishfamily said...

sedap nyer cupcake...