Followers

Thursday, August 26, 2010

~Ngantuk nya lah...~

nilah gaya budak yg mengantuk yg amat....haha...kisah nya budak ni memula dah jaga tau lepas isap susu...tp tgk mamai lagi...ibu pon suh dia baring lagi kat ats comforter...ibu pon baring skali lah & tepok2 lah dia ni nak suh tido balik...memula dia layan lg tepukan ibu tu..hehe..pastu tetiba dia bangun berdiri panjat kerusi..ibu ni tgk jelah...pastu x sempat pnjt habis...benti tengah jalan dgn kaki terjuntai..pastu nmpk hang je...haha ibu pon intai lah..laa...rupanya dah terlelap balik...kah3..lawak tol ira...
itulah kamoo kalo selagi jarum tak pukul 11pg jgn harap lah boleh jalan kan kegiatan 'kemas umah' hihi
hah tgk betapa lena nya....siap ubah2 kedudukan lagi....hehe tp lps tu ibu angkat lah letak bawah balik..mau nya jatuh tu nanti..
 

1 comment:

znurul said...

puteri beradu ye ira..