Followers

Wednesday, March 30, 2011

~Apa mau buat haaa..~

As salam...
Dah Khamis yer hari ni....dengar2 belah2 pantai timur...kedah...semua ujan2 kan...ada yg dah banjir....sini pon boleh dikatakan jarang gak lah nk nmpk matahari...hari ni panas nya kejap gak....tghr dah nampak mendung2...& ni dah ujan2 dah.....kain baju yg basuh kalo kering kena cpt2 angkat..pastu ganti lagi...duk umah ni kena peka gak kan dgn cuaca..kalo tak jem semua keje2 kan...
Apa jadual kowang hari ni.....ermmm ibu pon duk pikir2 nak buat apa yer....(selain keje umah lah)..mentang2 duk umah x kan nak wat keje umah je kan...kena gak mengaktifkan diri dgn yg lain gak kan...huhu kalo ikut kan hari ni jadual suri2 kat dlm kuarters ni main badminton...last week ibu dah tak turun..berminggu2 gak lah coz blk kg...tp hari ni lak cuaca cenggini cam berat lak nak jln kaki ke dewan...nmpk over sgt nak drive pi dewan hihi...maka kena kena pikir2 kan dlu...ngeh3...

nilah gambar minggu yg lepas2..lupa dah ibu biler nya..suri2 pi main badminton...tp ibu x main masa ni tgk2 je dlu...survey2 tmpt dulu maklumlah pendatang baru hihi..dah nama suri kan maka 'bodyguard' mmg xleh lepas huhu

 anak2 pon sebok nk main sama

 budak ni teruja tgk ramai baby..hihi



 berjalan kaki lak ramai2...daki bukit ada turun bukit pon ada

 budak ni semput daki bukit dgn basikal buruk hihi

 sempat lagi sambung lepak tunggu cik somi masing2 balik...konon2 nk saing hihi







1 comment:

znurul said...

meriah kampong dia..