Followers

Tuesday, March 29, 2011

~Ira Spedo~

Nilah ira spedo(spider)...keje nya memanjat je....kalo ibu jerit..."haa...ira panjat eh..." mesti jawapan dia "DOP"....tu mmg jawapan wajib kalo kiter tanya....bilik ni pon mmg jd pojaan dia betul lah...alih2 diam tgk duk dlm bilik ni...siap bawak mainan lagi duk main c2...



tgk ni dia panjat tilam2 tu

hah...bawah ni pulak kejadian tghr kelmarin....duk panjat kat ats CPU tgk abg main games ...lalu gedebuk jatuh...syiok sgt x sedar sampai ke tepi....ibu duk masak kat dapor pon x senang...padahal sambil2 tu ibu duk marah dia panjat..langsung jatuh jugak...nak wat camno...dapat award jelah kat muka tu 

 hah ambik senget dah mulut adeq..

 rasa x selesa...asyik duk jilat je...huhu rambut pon lencun dgn peluh..


 makin seksi lah mulut budak ni...

tonjol....tonjol...


2 comments:

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

huhuh, bleh tahan lasak anak ko irma..
heheh,jgn kata ira yg kecik tu mommie takut jatuh, aku alya dh besar pn pesan sokmo jgn men lompat2 r intai bawah.. manalah taw kan.. pesan sokmo b4 nk turun pi kije.. mmg dh sifat mommie kn..

erynonelove said...

cam angelina joli tu..