Followers

Friday, March 11, 2011

~Syiok Bangat~

Hari ni 10/3 sudah....yeehaaa...abah dah habis kursus..yo yo or je kan cam jauh je abah kursus..padahal dekat je dgn kami...&malam 1st abah kursus kami pon stay skali dgn abah...& smlm pon kami baru je pi kat abah..sesajer bawak budak2 ni swimming..hehe tapi legalah ibu nya keje dah leh ringan sikit start ptg td..haha maka bermula lah JJCM kami....
Lepas maghrib td kami menjejak kan kaki ke pasar malam chukai...perrhhhh dpt jugak pekena yong tau fu...yg mmg sebati dlm perot ibu sejak masa zaman study dulu hehe...mmg kena tahan nafsu td kalo boleh semua nak....huhu...syiok bangat lah leh jejak lelama kat sana td..kalo tak susah nk dpt peluang camni..rasa cam mimpi tak mimpi je....boleh jejak kat sana lelama&bergerak ke sana dgn kete kami sendiri...kalo tak sebelom ni pinjam kete org je..maklomlah kita dulu duk kat seberang nun di sana...jd skrg dah pijak bumi smjg rasa puas hati gerak sana sini tanpa ganggu jadual org lain...
Hah...td kat pasar malam ibu ada belikan anak2 ibu satay ikan yg kuah manis2 tu..yg zaman dulu2 org jual naik basikal lalu dpn umah atau luar skolah tu..ibu suh dorang mkn ceriterlah yg tu makanan zaman ibu&abah dulu2 masa muda remaja hehe..wani&asif minat sesangat...tp asif wat sombong tak nak mkn...rasa sikit je..dia cakap satay ayam lg best...huhu yg lawak nya si asif ni..mentang ibu citer kisah ibu zaman sekolah...boleh lak dia tanya ibu...."dulu masa sekolah,beg sekolah ibu gambar apa?" huhu  manalah ibu nak ingat...berzaman sgt&bermacam jenis rasanya....betul tak??

2 comments:

znurul said...

satay ikan mmg feveret..skrg ramai doh jual tu..tp ingat dulu2 ayoh ambe maroh mkn tu sbb dia kata ikan hok buat satay tu, ikan makan taik...huhuuu sabo je la

danishfamily said...

seronok kn dpt g psr mlm..