Followers

Thursday, April 28, 2011

~Kena admit lagi~

  Jam 2ptg td...SIL aku kena admit utk kali ke2 di IJN coz baru2 ni operation postponed seperti yg diceritakan sebelum ni,,,,semoga urusan hari ini dipermudahkan utk SIL aku operate esok...

InsyaAllah aku sekeluarga berlepas ke KL Sabtu pagi...kalo esok SIL aku kena operate...maka aku x sempat lah nk gi melawat SIL aku b4 operate coz selepas operate SIL aku kena duk ICU 3hr...kalo xder apa2 komplikasi...selepas 3hr tu boleh masuk wad biasa..dlm ICU sesiapa tak boleh melawat....terkilan gak x sempat tp xper at least abg aku ckp..kami boleh temankan anak2 dia,tak nak kasik dorang sunyi takot 2bradik tu tercari2 mummy dia.....insyaAllah semoga pembedahan berjalan dgn lancar dan semoga lepas ni SIL aku dpt menjalani kehidupan dgn sihat.

Memandangkan SIL aku ni anak bongsu..insyaAllah kami adik beradik turun padang utk membantu mana yg mampu....kebetulan esok Kemaman cuti..insyaAllah adik beradik dr KMN akan ke KL dlu bantu abg aku kat sana..

2 comments:

cik dah ganu kiter said...

SMGA SMUA SELAMAT....

syahidahishak said...

How is your SIL now? I pray to the God that the operation suns smoothly.