Followers

Wednesday, April 20, 2011

~Sungguh Terharu~

 As salam
Sekarang jarang dapat mengadap tenet...& blogwalking pon xleh lelama..sorry lah pada kekawan yer...ada yg aku melawat tp x tinggal jejak...
pagi td sempatlah jejak blog kekawan sikit2...ya Allah sungguh terharu tgk ada kawan2 yg tolong paste kan kat blog dia STICKY MODE aku yg kat ats tu....terima kasih banyak2 ye kawan2...mmg geng mommies ni the best tau...aku sangat menghargai jasa2 kowang....kowang mmg sentiasa bersama aku...semoga DIA dapat membalas jasa2 kowang....
insyaAllah hari ni SIL aku akan menjalani pembedahan...semoga semuanya berjalan dgn selamat nya....terima kasih juga buat penderma2 walaupon masih belum dapat mengumpul sepenuhnya lagi...harap2 dapat lah kumpul dalam masa 2minggu ni lagi...

 

2 comments:

danishfamily said...

semoga semuanya berjln lncr..

erynonelove said...

sama2 kita doakan agar semuanya selamat..