Followers

Tuesday, April 19, 2011

~Mood tak keruan~

 As salam...

nak update blog dgn gambar2 cam xder mood je hari ni...pagi td ibu asyik cam ni je

ai.....rasa berdebar2 pon ada....coz esok 20.04.2011...date SIL aku kena buat operation jantung...kelmarin abg aku dah pi IJN...alhamdulillah IJN dah boleh bagi signal utk proceed operation esok sbb abg aku dah ada separuh daripada anggaran kos yg IJN bagi sblm ni...terima kasih banyak pada yg memberi sumbangan..hanya DIA yg dapat membalas jasa kalian..

SIL aku ni kami panggil along.....along ni kan mmg wanita yg cekal&tabah tol....tak pernah nampak air mata dia tau sejak dia tau penyakit dia ni..tapi dlm hati dia siapa tau kan...kita org adik bradik mmg air mata cpt..mmg kami bukan wanita yg cekal lah...huhu..esok xder adik bradik kami yg boleh pi teman abg aku..sian lak..masing2 duk jauh&anak2 sekolah..
yg jadi semakin sayu...bila ingat kan anak2 sedara aku tu yg masih kecik...dengar2 doktor cakap maybe along kena admit 2weeks ...sian dgn anak2 kan tp nak buat cemana...2bradik tu pon mcm tau2 jgk kan apa yg berlaku coz yg sulong dah 2mlm xleh tido...pastu yg ke2 tu bdn dari kelmarin panas2 cam nak demam...Tuhan sajalah yang tau perasaan abg&SIL aku tu camner biler tgk anak2 dorang cenggitu....
xleh citer panjang2 lah coz mata ibu dah bengkak tahap gaban dah hr ni....dahlah hari kena jd GBS..malu je dgn cikgu nanti huhu

Sama2 lah kita doakan semoga beliau sekeluarga sentiasa diberikan ketabahan serta semuanya berjalan dgn selamat...amin..


1 comment:

A.I said...

=(
Alahai...

semoga semua dipermudahkan olehNya...amin..