Followers

Friday, April 29, 2011

~Sudah separuh lega~

Alhamdulillah.....aku baru dapat panggilan yg SIL aku dah selamat menjalani pembedahan....buat beberapa hari ni beliau akan di masukkan ke ICU...semoga beliau cepat pulih utk dipindah kan ke wad biasa....Pembedahan tadi kalo tak silap dijalan kan awal setengah jam dari yg dijangkakan...doctor estimate pembedahan dijalan kan dalam 6-8jam....kami semua berdebar2 menanti....

Mana tak berdebar kan menunggu...duk dapur tak kupas bawang pon air mata meleleh..huhu...nak2 bila doctor bagitau 5 risiko drpd pembedahan ni....tak payah lah aku sebut kat sini....yg penting skrg pembedahan dah selesai alhamdulillah...cuma skrg kami masih lagi menunggu apa2 berita terkini daripada doctor....

Discuss punya discuss dgn my Mr Hubby tengahari td..maka kami bercadang nak berlepas ke KL...ptg ni lepas ofis hour...insyaAllah..akan ku update berita terkini SIL aku....harap kawan2 semua turut mendoakan semoga SIL aku cepat pulih&jauhkan beliau daripada sebarang komplikasi semasa ditempatkan di ICU...


No comments: