Followers

Thursday, August 20, 2009

::HARI INI::

Cam biasalah kehidupan aku dlm pantang ni dgn 3org anak2ku...ni kisah aku hari ni



nilah gaya mulut ira kalo tengah termenung...muncung mulut2 nya...hehe



tgklah haru biru lah ibu ni...masa tgh siap2 ira lepas mandi...leh ibu x sedar yg ibu salah masuk kan sarung kaki kat tgn...pas2 masa nk pakai sarung kaki mencari ibu mana satu lg sarung kaki.padahal sarung kat tgn.....haha



kakak wani skrg kena jemur kain....xper lah senget2 pon asal dapat tolong ibu..hehe sesaper yg lalu dpn umah tu wat2 x nmpk lah kain2 tu jemur x betul yer...



i'm free....dlm tghr camtu blackout lak...jd bebaslah ira dr di bedung...coz ruam2 panas dah byk naik takut makin byk lak...panas2 pun dia tetap tido dgn nyenyaknya...



nyenyak nya tido....tgklah ira tido...sampai terteleng kepala tu...cam budak besar lak gaya tido nyer tu...dlm panas2 pon dia ok jer tido..


8 comments:

~chekuna~ said...

wah kak wanie..dah boleh harap...
tolong ibu dia...
bagusnya si ira... tido je keje nya..senang keje ibu kan...

erynonelove said...

memang boleh harap dah tu anak dara cik ima,amboi sedapnya ira tido..salah bantal kang..

znurul said...

oloh ira ... molek buat muncung tu..abis ayu doh ke tu?hahaha...
pandai kakak wani tolong ibu ek...

eLYies said...

hahaha..kak ima...lawak la..sarung kaki dipakaikan kat tangan ira...

amboi2 ira...BEBAS kamoo yer...

kak ima..si aqil umur 2 hari TAKMO DIBEDUNG..huhuhu

Reena said...

good kakak...tolong mama ya...

Bibu said...

tula untungnya ade kakak boleh diharap dah tuh..Bagus Wani..rajin2 tolong ibu kamu

danishfamily said...

rajin kak wani...

julia jus said...

Bgus kK Wni adik ira ni..xpe kalu lalu dpn rumah tu tahu la sape yg sidai.sian adik ira kena spaka sarung kaki d tangan. hahaaa.