Followers

Friday, August 28, 2009

::Nak tau tak...??!!::



Ptg semalam huB aku belikan PA&MA yg bulan sept punya...mlm smlm aku duk belek2 dulu korang tau aku nampak apa...


hah...kowang pasan tak....saper tu...hehe

JENG...JENG....JENG...



hehe yam besen ku (wakaka pasan aku)...menang tempat ke2 Peraduan Ibu Hamil Menawan dlm PA&MA...congrats yam!! tuah betol ko..ko kena simpan betol2 gambor ni..aku rs gambor ni dah 2x bawak tuah kat ko...haha...aku pon mulanya nak masuk gak peraduan ni..pas2 ubah fikiran lak..sbb aku ni peknen perot mmg amat 'menawan' haha tu yg x jadi...

5 comments:

saveme_zero said...

A'AH IRMA..EKEKEKE. MURAH REZEKI MAMA MUIZ NI KAN.

Fiza Nordin said...

tahniah utk yam :D

FaizAmYAirieL said...

wahhh...glamer yam..rezeki die..eeehhee..tp yam ko mmg gorges pon..ehehe

ctm-cak'on said...

ngeh2x...sabau aje le besen ku ni, malu nye...

mule2 xtaw pun, akak sy yg tgh preggy bgtau cepat2 g cr pa&ma mase kat kg, udah le ssh nk dpt, mujur cak'on sbr mencr. ekekek...

ape2pn my besan pun menawan pe mase ira dlm peot ;)

yatisalem said...

tahniah2..kalo saya lah masuk peraduan ni mesti awal2 lagi diaorg dah reject sebab terlampau comel lah pulak heheh