Followers

Saturday, January 16, 2010

go..go..go..ira...!!

Sekarang ira makin menjadi2...golek2 & merayap ke sana sini....asyik ilang je dr tmpt asal ibu letak...skrg abg&kakak dah xleh letak sepah2 buku sekolah,adik sebok nak baca gak..pas2 2,3hari ni ira dah mula tunjuk aksi nak merangkak...

ni semalam abah pi main badminton...ibu tinggal dia jap dpn tv..ibu nak makan nasi..tgh syiok ngadap nasi..kakak wani bising panggil bg tau adik masuk bawah katil...huhu nilah dia..sampai 3kali gak smlm dia masuk bawah tu..masa yg ke2 menangis sbb tersangkut dkt besi bawah tu..sib baik x luka...




ni siang tadi...br balik jenjalan...tgk dlm katil dia pon dia nak buat percubaan merangkak..padahal katil dia tu cam buai sket..goyang2..



aik..jelir ibu ke ni....huhu



gambar ni baru je snap td...baru leh snap masa dia nak merangkak..kalo x..x sempat nak snap..coz dah jatuh dulu..hehe org baru belajar..nak melangkah ke depan pon x lulus lagi..nak melangkah dpn je jatuh...kakak&abg selalu gelakkan dia time dia wat cam ni..kalo xleh nak gerak dia mulalah angkat lutut&bontot tu menonggeng..geram sgt kot


ni aksi baru hr ni dia tunjuk kan...disebabkan xleh&x lulus lagi nak merangkak ke dpn..jadi dia sondol kan kepala nya ke depan...


rehat lah pulak..


aper tengok2....



7 comments:

znurul said...

org bru dpt lesen...gitu le..hehehe

znurul said...

org bru dpt lesen...gitu le..hehehe

~~ciklinn~~ said...

ya allah leh tahna ha anak dara kamu ni yerk... heheheehh

irma rasa nak ku geget lengan dia yg gebussss gedebusss itu..... gerammnyerrr

elly @ suely said...

gigih si ira yer... bgus2... ibu dia pon, menyempat jer nak snap2 gambo yer hehehe...

el said...

tgn ira berketul2 kak..geram aku
x leh tahan tu dia leh golek2 g bwh katil tu...hahahaha

FaizAmYAirieL said...

kahh ira sampai camtu skali peginye yer...ira ni mmg acuan wani kan..sebijik muke wani..ehehee

NurShahFamily said...

tak lama lagi lulus la ujian tu.. nanti ibu kasi lesennye yer hehehe ...