Followers

Monday, January 25, 2010

~MAT KACAU~

nilah gelaran kakak wani&abg asif pada adik ira....MAT KACAU...dorang geram sangat coz ira selalu kacau dia,dorang ckp adik ni sama je cam MAT KACAU yg tv ceria tu....haa..baru tau,selama ni korang selalu kacau adik kan.ibu leh cakap padan muka jelah pd korang...rasakan!!ira ni pantang nmpk aper2 dpn mata dia...genti dia nak sambar...nak2 kertas..cepat jek dia capai.abg&kakak suka sgt buat keje dkt bawah,xnak buat ats meja..adik apalagi...peluang lah tu...2org tu pulak suka sgt sepah2 kan buku,asyik berbuih je mulut ibu ni melarang.skrg baru dia tau sepah2 mmg akan dpt padah nyer...adik hancus kan dgn lumat2nya..abg asif dh baper kali nangis adik koyakkan buku dia..adik pon dah pernah termakan kertas...huhu


'MAT KACAU'


ikut je mana kakak dia ambik port nk buat keje


kakak dah tension dah


hah ambik...sampai terpeleot duk kejar org..kita tu lesen L lg merangkak


masuk 5bln baru2 ni ira berjinak2 nak merangkak..sama je 3org anak ibu masuk5bln leh merangkak..tp skrg ira xleh betul2 merangkak lagi...asyik gohed gostan pas2 tumbang..waakaka..tu pon br lepas 2 langkah cam tu,pas2 tumbang.muatan lebih kot..haha yg kelakarnya kadang tgn dia gerak ke belakang..pas2 skrg ni hangin tinggi..suka sgt angkat sebelah tgn masa duk posisi merangkak tu..macam dh lulus merangkak tu...kekadang tumbang gak...uwwwaaaa...lah sakit kepala jatuh...tp mmg x reti serik...dia pon gigih je usaha nak merangkak...skrg pon duk dlm kereta xleh duk diam...penatlah ibu deq...huhu


gaya je lebih...haha




ni sesajer aku letak video ni......masa ira duk kacau2 abg&kakak.time kakak marah dia,pandai2 lak dia pujuk kakak.kakak x buat aper2 pon..dia tgk kakak je gelak....maka dtg lah mood kakak tu nk ajak gelak2...ilang marah2...haha

video



3 comments:

ijad said...

cantik blog...

erynonelove said...

ala.ala tomei..tomeinya dia ketawa..geram tengok..tangan ketul2..

danishfamily said...

dah merangkak si ira...dania blum lagi