Followers

Thursday, January 07, 2010

~susu BARU~

Hari ni aku dah x bekal kan asif makanan ke sekolah lg coz dah tau dia nangis sbb xmo makan kat sekolah...jadi takut dia kelaparan..maka aku buat lah susu nya dlm botol air BEN10 yg dia bawak pi sekolah...tp kena tambah milo lah sket takut dia x minum je..kalo minum susu dgn gelas mmg dia x terminum nya...dah ni botol dia x nmpk warna air kat dlm ok sket lah kot...habis gak 1botol susu dia biler balik skolah....
aku pon heran naper dgn asif ni x nak mkn di sekolah..pdhl dah bawak bekal sendiri tp tetap "abg nak makan kat umah"..ikut jelah ckp dia..nanti ngamok susah kan..sampai kan hr ni abah dia kasik sweets 3biji bawak pi sekolah..balik sekolah sweets tu x gerak2 3bj tu..cam biasalah jwpn dia kalo tanya naper x makan..."abg nak makan kat umah"..huhu


nilah botol air ben10 nya..skrg dah jd botol susu "baru"

2 comments:

A.I said...

e'eh...camtu plak ye? memacam pesen bebudak ni.

znurul said...

cayalah abang...