Followers

Tuesday, February 22, 2011

~budak notty~

hah jom sesajer layanz gambar budak notty ni....yg skrg suka sgt wat memek muka time nk shoot pix dia..
pantang tgk org ambik camera...hehe...ni sajer paksa dia pakai tudung...dia ni penakot sket kalo pakai tudung..masa memula pakai nak sarung tu dia takut..ni yg anak tudung..oklah sket cepat nak sauk kepala dia..kalo tak meronta2 dibuatnya takot..





senyum ngengada ni...hehe budak ni skrg dah banyak lah boleh sebut itu ini...termasuk kentot...haha pantang dgr org kentot genti dia pi ngendap tmpt yg mngeluarkan bunyi tu pastu kecoh dia bg tau org...boleh lah paham skrg apa yg dia nak...tp makanan&air pantang tengok..mesti terjah...aduss...

2 comments:

znurul said...

oloss...lawo ira senyum..hehe

irma said...

senyum ngengadesss tu hehe