Followers

Monday, February 07, 2011

~Sri Mersing~

Sekarang boleh lah kami nyanyi lagu Sri Mersing...hehe coz dah jejak kaki ke Mersing....Alhamdulillah...ptg td kami sampai Mersing....munga2 dah hati coz dh dpt tgk umah dpn mata dah...sblm ni dgr dari abah je....anak2 pon sronok je..tak sabar nak pegi skolah dah semua.....insyaAllah esok brg2 kami pulak sampai..
Maka malam ni jugak malam pertama anak2 ibu yg 2org tu tido bilik asing....hehe nak tgk berjaya ke tidak...sblm2 ni tak fully success lagi...jd nengok kat Mersing lak jadik ke tak.....siap dah umpan memacam dah dlm bilik tu nak suh semangat tido sendiri...hehe jd tunggu esok tgk camner...ada tak yg terlepas masuk bilik lain..haha.....

2 comments:

znurul said...

sukanya dia...

~izan~ said...

oo irma dah pindah semenanjung yer..baru je lalu mersing ahad lepas..makin dkt dh kita ni hehe