Followers

Friday, February 25, 2011

~Hadiah ujian lesen L~

Petang tadi ibu malas nak turun bawah....santai2 kat bawah tu...tapi si wani&asif x sabar2 nak turun jugak...ibu dah x kasik tp sebok jugak nak turun...ibu pon lepas jelah tapi dgn byk syarat lah...
ibu malas nak turun coz nak ngemas2 bilik..memula family ibu dr kemaman nak dtg cni esok...tp td dpt kol tak jadi this week..insyaAllah next week lak...
hah smbung cerita...pastu tengah2 ibu duk ngemas dgn ira...tetiba dgr asif panggil ibu&wani pon duk manggil2 suara pon lain je dgr..
ibu dari bilik dah agak dah mesti ada yg jatuh ni...tengok2 betul...si wani yg berdarah lututnya..
nilah hadiah org yg baru dapat lesen L bawak basikal tayar 2..lesen tayar 2 ni baru je dpt memula dtg cni...dah byk kali dia jatuh semenjak dapat lesen tayar 2 ni...tp nilah yg paling teruk x boleh nak sambung kayuh balik dah..kalo tak...mesti smbg kayuh lagi..


tengah duk cuci2 ni...wani cakap...'kalo wani ikut cakap ibu mesti x kena ni'...huhu dah lepas baru bunyi ye..ibu ckplah dgn dia "sesal kemudian xder gunanya"....wani senyum je....

2 comments:

znurul said...

adui..ngeri nya...eh, mcm janji2 lak dgn si badlin kat sini pun baru dpt lesen tayar 2..

irma said...

ira pon takut tgk ni....o ye ke...sehati sejiwa lah ni 2org ni br dpt lesen hehe