Followers

Wednesday, February 23, 2011

~Medan Perang~

ni lah gayanya org di medan perang huhu...terkezut ibu masuk bilik dorang ptg smlm tgk bersepah..pastu org2 dlm bilik tu cam kena tembak semua nya..



sorang berbelit dgn belt

 sorang lagi tido bawah meja....huhu kowang main apa lah ni yer..

7 comments:

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

hahahaha
tido kat bawah meja pun boleh

znurul said...

wakakaka....lawak le budak2 ni

A.I said...

berperang sungguh gayanya ni! haha..

Liz@ n H@ris said...

main perang2 ke nih..kalah kene tembak...

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

ekekek, kena tembok di jepun blake ke tu?
hahah, naka ngoh wanie.. leh die tido situ tu.. payoh plak nk alih..
re: beres boh, kalu mu nk nanam, aku v FOC je biji benih.. beres, beres, mu kabo je.. blk ganu keep on koling r..

Nur Syafawati said...

MMG MCM BARU LEPAS PERANG WEH!!!KLAKO GILE..KEKEK2 AKU GELAK TGK GAMBO NI..KAHHHHH..anak2 ko ni..sabo je la..kepenatan sgt la tu berperang ..esok adik dia lak joint..lagi la berantakan umah..hikhik

irma said...

tinie~itulah pasal aku pon terkezut
nurul~mmg lawak...ayah dia pon gelak tgk gambor ni
k.AI~tapi confuse ni perang kat negara mana ntah...hehe
liza~haha xder yg menang ni semua kalah...
leily~haha..kena tembok blaker...tumbang...
sya~haha tulah lom sorang lagi joint tu...