Followers

Thursday, July 07, 2011

~Datang dari kampung~

Ni story last week...ole2 utk kami dr kampung ...wallaaaa...
telur puyuh...aka telur dinasour...ni asif punya nama lah...byk bijik gak ni...dlm puluh2 gak ..hasil dari burung puyuh kat belakang umah kat kampung...ni dah habis skali ngadap je...makan rebus camtu jerk...

buah mangga..penuh 1box sayur dlm fridge tu...hr ni tinggal dlm 2,3bj lg

durian dalam 2bj....hr 1st sampai wat mkn dgn budu jerk...budak2 ni x sedar langsung ada duyan....hari isnin br show off kat dorang....maka terus licin...tp ada gak beberapa ulas proses tempoyak..

 buah salak...aka acorn...asif cakap ni makanan tupai..kan dalam kartun tupai mkn acorn...dia igt buah ni ler..byk jugak ni tok ma kasik...dah ler besar2..manis2 lak tu...ada sikit lg lom habis coz kelmarin ibu sorok ira x benti2 mkn...tu ada lg dlm 4,5bj kot sbb dorang semua ni x jumpa cari kat mana...hehe rsnya nti ibu yg habiskan...haha
 
seronok ibu layan ole2 ni semua....maka malamnya kena telan 'coklat' nak kasik perut bekerja lagi...
 

 

2 comments:

MaMa NuRuL said...

syurgaaaa

cik dah said...

eh dah musim salak ke skg?blkg umah ayah idah byk sgt pokok salak ni...biasa lam bln 9 10 baru ada...