Followers

Tuesday, July 05, 2011

~Tertumpah jugak kuah ke nasi ~



tengok..anak saper tu??mestilah anak En.Wan Hasyidan yg suka main badminton tu..ibu ingat x tumpah lah nasi ke kuah,rupanya tumpah jugak yer.. ala peribahasa mana tak tumpah kuah kalo tak ke nasi...cam gitulah bunyi2 nyer...sebelom ni raket badminton rs nya x dilayan pon tp skrg aduyai menjadi2 budak2 ni...dlm umah cam court badminton..ibu duk rehat2 ngadap fb ke leh dia nk off kipas sbb nak main...huhu abislah umah ibu....bkn setakat umah yer kepala2 pon siap ye...mesti hinggap jugak kat kepala.ada yang tak sengaja..ada gak yg sengaja....haha kalo sengaja tu apalagi kalo ira yg pegang raket tu...asif lah selalu jg mangsa coz dia suka nyakat adik...nasib lah asif...tahan jelah yer..ibu dah nyorok raket tu korang tetap ambik lagi...jadik kowang tanggung sendiri yer...

 


3 comments:

el said...

kejap kot kak
hangat2 tait unte
tp kalo betul bgslah
bgs tu..hehehehe

cik dah said...

main badminton lam umah erk..ish ada yg terjatuh brg jawabnyer tu....

bakat terpendam tu

irma said...

el~a'ah rs kejap je tu coz akak dah nk nyorok raket tu haha
cik dah~sib baik umah ibu ni mmg xder pasu masu...hehe mmg dah gerun nk letak dlm umah haha