Followers

Wednesday, July 06, 2011

~Sayu nya hati ku seorang IBU~

 Sekarang macam2 penyakit kan...kita pon x sempat nk ambik tau,nak cari2 info...coz dah bermacam2 sgt...kowang penah dgr ADENO VIRUS?...kalo ibu mmg x pernah dgr....ibu tau tentang bila baca entry salah sorang geng mommies ibu ALYN...penyakit ni dah serang anak kepada cousin dia...sekarang budak tu dah meninggal....umur baru 6thn..AL FATIHAH buat arwah
Hari ni aku baca ALYN punya entry...ya Allah sebak nya....sampai leh menitis air mata ibu ni....kalau lah ibu di tempat tu Ya Allah...tak tau ibu leh terima ke tak keadaan camtu...Korang nak tau boleh lah ke sini



3 comments:

erynonelove said...

apa simptom2 dia kak ima?nak tahu tp takut nak baca sbb tkut menangis x mo sedih2 r...

irma said...

simptom2 dia mcm biasa budak2 kena demam,batuk&selsema..hok tu jelah k.ima tau dr blog tu...

MrS. F!zA said...

mmg takut skrg ni..mcm2 penyakit berjangkit..tktahu nk elak mcm mna sbb byk sgt..moga kita dijauhkan..