Followers

Friday, July 08, 2011

~Sama-sama kita doakan~

Sama2 lah kita doakan semoga Norma dapat pulih kembali...siapa Norma ni?ni ibu dapat tau dr blog2 geng mommies..mmg sebelum ni ibu dah tau yg schoolmate ibu cousin pada geng mommies YIES pastu ni dapat tau yg SIL pada schoolmate ibu tu skrg tgh berjuang dgn penyakit kanser...MOON isteri pada schoolmate ibu pon mmg dah kami kenal dr kalangan geng mommies ni..sedih sangat bila baca kisah2 penderitaan Norma ni yg mempunyai suami yg begitu tabah menghadapi ujian.Pasangan ni mempunyai seorang anak lelaki yg masih kecil...Norma pon x sempat nak bermesra dgn anaknya....sama2 lah kita doakan semoga Norma dapat pulih kembali&sama2 jugak kita memberi sumbangan ikhlas bg keluarga beliau utk menanggung segala kos perubatan Norma....nak tau lebih lanjut boleh lah tgk kat SINI
 



1 comment:

MaMa NuRuL said...

dugaan Allah dtg dalam mcm2 cara kan?sedihnya...