Followers

Monday, October 19, 2009

~35 hengget aje tau~

haa...sesajer je ni aku nk kongsikan...pasal 35 hengget ni...sbnrnya inilah brg yg berharga 35hengget je tau....aku rembat masa balik umah mentua aku di klantan..aku pi 'melabur' duit di pasar borong...sib baik kete aku bawak balik ke klantan tu kecik...kalo tak aku rembat lg byk2 untuk adik bradik aku&kawan2 aku disandakan..bawak naik flight byk lagi 'kg' yg terlebih rugi je xder brg...wakaka...


nilah brg nya...35 hengget je tau...berbalut2 begnya tu coz takut koyak2 kat airport...hehe


ni lah brg2 dalam nya...kowang baca terbalik yer..hehe xleh snap dr depan dah bertampal2


nilah comforter nya...lembut je tau..


oklah kan....dari aku beli kat giant rm50 tp polyester punya..yg ni cotton..


haha cuba teka apa mamat bangla tu tulis....



5 comments:

A.I said...

Alooooooo!! nape aku x jumpa pon tmpt yg murah camtu kt kelantan. aku gi bukit bunga tu mahal nk mampos!

FaizAmY said...

35 hengget jerk?? aku beli kat padang besaq thn lepas lebih kurang la harge..aku rembat skali 2 utk mak aku 1 tp aku xpenah pakai sbb beso size king..x kemas bile pasang...ngeee

fazilzura said...

benda tu mmg wajib haku beli kalau g klantan ..
thn ni je x sempat nk terjah klantan huhuhuhuhu...

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ tinieƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ ♥●•٠·˙ said...

wei mana ko beli?? aku nak

Syafa said...

cantiknyer conferter set koooo..munge2...i likeeeeeeeeeeee...eh..ape yg last tu..lain mcm jerk??