Followers

Friday, October 16, 2009

~Cam boboy ke??~

hehe..nampak cam boy tak si ira ni?sebenarnya ni baju abg asif dlu masa kecik2...sempat pakai sekali je baju ni coz dia punya leher sempit sgt lubangnya..x lepas nk masuk kepala...jd sayang sgt dgn bj ni baru lagi nampak...tu yg pakai kan pada ira lak awal2...hehe xper lah ira boleh je pakai bj abg asif ni..jimat bak kata hagemaru...haha







6 comments:

znurul said...

layan je ira kan...
ibu pun...dok abih2 dgn idola dia..hagemaru

noreen-bulan said...

bleh la...
layan....
bagus jimat....damia byk pki baju akid...

danishfamily said...

xper lar jimat...lagipun kecik2 blum tau..haha

FaizAmYAirieL said...

ala kalau pakai baju abg dia buat dok umah ape salahnye kan..towl x? ehehee..jimat skit...

ibu 2AZ said...

ok ape tuh..same lah ina pun pkaikan gak bj kakak kat bb..

-YaT- said...

husshh smgat..haha
kat luor kecik..dlam gmbo debok..
hehe;p